pppd problem

Milan Pikula - WWW www na banan.napri.sk
Pondělí Prosinec 27 11:20:00 CET 1999

On 23 Dec 1999, Stanislav Meduna wrote:

W>Date: 23 Dec 1999 10:11:01 +0100
W>From: Stanislav Meduna <stano na trillian.eunet.sk>
W>To: linux na linux.cz
W>Subject: Re: pppd problem
W>
W>On 22 Dec 1999 22:54:24 +0100, Pavel Trefny wrote:
W>
W>: nebyl by mi nekdo ochoten vysvetlit co znamena ta radka " Peer is not
W>: ......"
W>
W>Ze potrebujete do /etc/ppp/options pridat volbu "noauth".
W>V ppp sa medzi 2.3.7 a 2.3.10 cosi zmenilo - tiez ma to
W>stalo par telefonnych impulzov, kym som po upgrade prisiel
W>na to, co sa deje :-)

Zmenil sa pristup k /etc/ppp/pap-secrets:
v poslednom stlpci maju byt vymenovane adresy, pre ktore je PAP autentifikacia
uspesna. V poslednom stlpci kedysi nebolo nic a znamenalo to "kazda masina".
Zmienene nic teraz musi byt "*" (hviezdicka, bez uvodzoviek), inak to znamena
"ziadna masina". Pise sa to kdesi v dokumentacii k pppd, tiez som na tom takmer
zosedivel.
Po pridani hviezdicky uz netreba noauth, spojenie sa bude overovat ako kedysi.

	Milan
--
Milan Pikula, WWW. Finger me for Geek Code.
http://fornax.elf.stuba.sk/~www, www na fornax.elf.stuba.sk