ipop3d

Richard Willmann mailinglists na nocomment.sk
Úterý Prosinec 28 09:50:19 CET 1999

> "sam" se samozrejme nezrusi. ;-) Nevim, jak to chodi v rudy hlave, ale ve
> slacku je to tak, ze v cronu se kazdych 15 min. pousti script (samozrejme
> je soucasti distribuce) a inteligentne maze prave ty zapomenuty locky
> popu. Inteligentne myslim to, ze se nejdriv koukne, jestli si tu postu
> uzivatel zrovna nestahuje. Jinak v posledni distribuci slacku se adresar
> /var/tmp/.pop/ premistil do /var/spool/pop/

ja si skor myslim ze to sam zmaze. potom by mi pri padnuti napr. dialupoveho
konektu pocas tahania posty via POP3 uz linuxbox nedovolil pokracovat az do
zasahu admina. Netusim ci to robi ipop3d alebo nejaky script spustany z
cronu, ktory je sucastou distribucie ale v RH sa to urcite maze samo.

rw