Zdrojaky z SRPM

Martin Trčka mtrcka na lustirna.cz
Úterý Prosinec 28 15:13:37 CET 1999

Nedavno jsem se tady ptal, odkud je mozne ziskat zdrojaky jednotlivych
programu. Dostalo se mi odpovedei, ze v src.rpm jsou vsechny soubory sbalene
v tar.gz.

Nedokazu vsak tento soubor dostat "ven" z balicku. Vzdy kdyz pouziji
$ rpm -bp jmeno_balicku.src.rpm mi zakrici
File contains non-printable characters(í): absolutni cesta k souboru.

pokud pouziji
$ rpm --rebuild jmeno_balicku.src.rpm, tak vidim, ze se zminovany archiv
rozbali, prekompiluje a nasledne se rozbaleny strom smaze. Ja chci provest
jen prvni cast - tedy vytahnout tar.gz a rozbalit jej, coz jak jsem si
precetl v man rpm je vyse uvedeny
$  rpm -bp <package_spec>+, jenze ja nemuzu zjistit co to je "package_spec".

Co se tedy skryva pod terminem "package_spec" ?

Martin Trčka