xterm, vi v RH61cz

Jan Klugl jan.klugl na pikebo.cz
Úterý Prosinec 28 16:48:42 CET 1999

ahoj,
cerstve jsem upgradnul na RH6.1 [na cisty disk] a mam tento
problem: pokud spustim v xtermu vi se zapnutym syntax hilite,
zobrazi se mi Esc sekvence a zaroven se mi text spravne obarvi.
Jine programy [man] ale barvi spravne, bez zobrazovani Esc.
Kdyz napr. spustim jen vi, vidim

^[39m~
~

Toto se nestane, pokud nastavim $TERM jinak nez xterm.
Kde je chyba? v definici terminalu? ve vi? [snazil jsem se
neinstalovat ceska rozsireni vi, ale u toho instalaku clovek
nikdy nevi %-(]

Diky

--

                                    Jan Klügl