DMA rezim u IBM DJNA-371350

Petr Soucek petr na ryston.cz
Úterý Prosinec 28 17:30:10 CET 1999

Michal Krause wrote:
> Zkusim, uvidim. Je pripadne sance nejakym rozumnym zpusobem
> preprogramovat radic? Hrabat se v nem pomoci zminovanych pciutils si
> netroufam.

Teprve ted jsem si vsimnul, ze ten piix.c je uz delsi dobu v
Hedrickovych patchich na jadro 2.2. Jak ale funguje, nevim. Podarilo se
mi ale zjistit zajimavou vec, s originalnim jadrem 2.2.5-22 od Redhatu
mam rychlost na PIIX3 13.8 MB/s, s jakymkoliv jadrem 2.2.14pre s
Hedrickovymi patchi i bez nich jen 9.4 MB/s. Zcela opakovane
reprodukovatelne. Tak ted nevim, jestli je to verzi jadra nebo nejakymi
upravami u RedHatu.

Zdravi

Petr Soucek