DMA rezim u IBM DJNA-371350

Pondělí Prosinec 27 23:52:14 CET 1999

Michal Krause (michal na krause.cz) wrote:
: Zdravim,
:
: mam tady jeden disk viz %SUBJ a nejde mi na nem nastavit DMA rezim,
: respektive nahodit jde, ale vzapeti zarve a vrati to zase zpet. Hlasky
: jsou nasledujici:

Za ty hlasky nemuze disk, ale IDE radic.

: Konzultoval jsem to s dodavatelem a ten mi tvrdi, ze tyhle nove disky
: maji defaultne nastaveny rezim UDMA-66, coz starsi board nezvlada. Je
: pry treba jakousi dosovou utilitou prehodit disk na UDMA-33.

To se sice da, ale pokud je software co k cemu tak to neni potreba.
Nicmene stahnout se to da, zadarmo, nekde od vyrboce (IBM).

: Takze me
: zajima, jestli se nekdo s podobnym problemem setkal, jestli treba
: uvadene reseni pomohlo, pripadne jestli to nejde resit linuxovymi
: prostredky.

Napsat poradny driver pro ten prislusny IDE radic.

: Ted kompiluju jadro s poslednim patchem od Andre Hedricka, zatim ale
: nevim, jestli to pomuze...

Mohlo by, tam se vyskytuje spousta veci ohledne UDMA-66.

Leos Bitto