Nekompatibilny EXT2 v RH6.1 (long)

Pondělí Prosinec 27 23:35:54 CET 1999

Brano Zarnovican (zarnovican na pobox.sk) wrote:
: Caute!
:
: Mozno ze som ja ten posledny clovek ktory to este nevie, ale RH6.1
: ma filesystem s ficuriou ktora ho robi nekompatibilnym so starymi
: kernelmi (a dalsim software-om).
:  :
:  :
:  :
: Dosledok je ten, ze ked citate ten filesystem niecim inym ako linux
: kernelom 2.2.x tak mate problem. Hned som odskusal aj moju oblubenu
: zachrannu disketu (Pocket Linux) s kernelom 2.0.x a disky RH6.1
: dovolil namoutoval len ako read-only. GRUB si neporadi s "filetype"
: co sposobilo to rozhasenie mien suborov.
:
: Vianoce, cas prekvapeni!!

No vidite. A kdybyste si pred pouzivanim RH 6.1 precetl patricnou
dokumentaci, toto prekvapeni byste si usetril. Pise se tam ze starsi
verze kerenelu nez 2.2 nejsou podporovany. A ejhle, ono je to skutecne
pravda. No to by ovsem jeden necekal, ze? ;-)

Leos Bitto