interni modem pod linuxem

Miloš happz na volny.cz
Úterý Prosinec 28 21:26:25 CET 1999

> vím, že to asi nebude příliš příjemný ,,dárek k vánocum'', ale
>s interními modemy, nota bene PnP na PCI jsou velké problémy.

to jsem ctenim Modem-howto a podobne uz taky zjistil :-)

>Rozchodit jich jde jen několik málo druhů, které lze najít v nějakím
chytrém HOWTO.
>Pokud není modem detekován při startu jako sériove zařízení, např.:
>
> Serial driver version 4.27 with no serial options enabled
> ttyS00 at 0x03f8 (irq = 4) is a 16550A
> ttyS01 at 0x02f8 (irq = 3) is a 16550A
> ttyS02 at ...... (irq = .) is a ...... nebo podobně

tak presne takhle se mi tam objevi 2 seriaova zarizeni, picemz to 1. je
myska a ta 2. (pravdepodobne) modem.  Jenze: zkousel jsem postup, ktery
nasleduje v howtos, ale ani minicom si s modemem nepovida. Jen kdyz ho
ukocuji, tak zustane vyset a musim pouzit kill <pid_minicom>.

>Ze zkušenosti vím, že některí interní PCI modemy,
>které nejsou přílis PnP, lze presvědčit switchem, tedy nastavením adresy
>a IRQ přímo na modemu.

Tenhle je bohuzel asi uplne PnP, protoze na nem neni jediny jumper.

>S externími modemy, nebo ISA modemy interními takové
>problémy nejsou.

Netusite, co dal?

Predem dekuji (i kdyby to k nicemu nevedlo :),
Milos Prchlik