IPOP3D - existuje konference v cestine?

Vladimir Fux fux na infoline.cz
Středa Prosinec 29 11:03:02 CET 1999

Dekuji za slovo : o)

Takze situace:

ve firme mame firewall RH 6.1 a na nem, pro potreby lokalni posty
jsou zrizeny postovni ucty. Je tam instalovan sendmail, a tento
stroj vsichni pouzivaji jako server pro odchozi postu.
Kdyz chci poslat postu lokalne, posilam ji na adresu
uzivatel na localhost, a takova posta zustane na tomto stroji, odkud
si ji pres pop3 uzivatel vyzvedne.

U tohoto reseni - asi ne moc vhodneho se projevuje zvlastni
nedostatek.

Kdyz tento postovni server nevidi ven do internetu, coz se obcas
stava, kupodivu nejde z neho vyzvedavat posta, jako by se pop3
snazil treba resolvovat nejaka domenova jmena. To je pouze
moje domenka, duvod muze byt zcela jiny.
Nikde se mi nepodarilo najit nejaky konfiguracni soubor pro
pop3, kde by se treba dalo vysledovat, o co se snazi.

Na tom postovnim serveru jede i nameserver, a doufam, ze
se mi ho podarilo nastavit jako pomocny dns server.
Kdyz si spustim nslookup, tak umi odpovedet na jmena
stroju uzivatelu i stroje localhost, a to i reverzne.

Kde muze byt problem, a jak ho odstranit?

Diky Vladimir