IPOP3D - existuje konference v cestine?

Vladimir Fux fux na infoline.cz
Středa Prosinec 29 11:48:06 CET 1999

> Nespekulujte, vyzkousejte :-) Co rika treba strace?

No problem je, ze toto je oblast,  kde pro mne jsou zatim lvi.
Jak se da strace zavolat na proces, ktery spousti system?
Prisel jsem jen na to, jak ho spustit z prikazove radky spolu
s procesem..

> On taky zadny neni. Jen je konfiguracni soubor pro tcp_wrappers
> (ktere zrejme ipop3d u vas spousteji), a jmenuje se hosts.allow
> (resp. hosts.deny).

Oba soubory jsou prazdne

>Taky zalezi na kompilaci tcpd, zda se pokousi
> o reverzi ci nepokousi.

??? je to standartni instalace tak, jak je na CD. RH 6.1cz Da se to
nejak zjistit?

> ipop3d pro svou praci potrebuje (myslim) FQDN stroje, na nemz
> bezi.

: o( Kdyz ja nevim, co je to FQDN....

> Na vsechny mozne zdrojove adresy dotazu?

?? nerozumim..

> Kdyz nevite, kde je problem, tezko se odstranuje :-) Takze nejdriv
> bych radil nejakym vhodnym diagnostickym nastrojem problem
> najit.
>
> Je vubec problem repodukovatelny? Pokud ano, strace urcite
> pomuze.

Zabyvam se linuxem teprve par mesicu, a toto jsou oblasti,
ve kterych jsem zatim nebadal. Prosim o trpelivost a polopatismus

Diky.
                 Vladimír

BU BU BU! Prijdu si pro tebe!
strasidlo Y2k