IPOP3D - existuje konference v cestine?

Vladimir Fux fux na infoline.cz
Středa Prosinec 29 12:09:54 CET 1999

> Jde strace atachovat na bezici proces. Ovsem ve vasem pripade je
> to jednodussi - proste budete z inetd.conf spoustet neco jako
> "strace ipop3d" misto "ipop3d". man strace pro potrebne parametry.

Jak proste... stydim se, ze mi to nedoslo : o)

> No, mate patnact nebo ctyricet nebo dvaasedmdesat klientu.
> Kazdy z nich ma jinou IP. Existuje na vsechny (spravny) revers?
> Preklada se to, co revers vrati, spravne nazpet?

ano, to jde bez problemu. nslookup umi odpovedet i na
IP adresu klienta, i na jmeno jeho stroje

> Jasne. Jen nam reknete, zda je problem reprodukovatelny, nebo
> zda "obcas to nefunguje a nevim kdy". Umite-li problematickou
> situaci navodit, je to prvni krok k reseni.

Staci kdyz vytahnu privodni kabel zvenku od internetu, a je to.
Postovni klient se potom chova takto:
probiha prihlaseni... (jen problikne)
probiha autorizace... (tim konci pokus o stazeni lokalni posty....)
Ze serveru 192.168.20.111 neprisla do 90 sekund zadna odpoved.....

Vladimir