Zdrojaky z SRPM

Miloš happz na volny.cz
Středa Prosinec 29 21:06:58 CET 1999

>Mimo to byva MC nakonfigurovan tak, ze vam dovoli
>"brouzdat" formatem rpm a vykopirovavat z nej co potrebujete :)
>Nekdy je to jednodusi nez vzpominat jak ze se ty parametry
>pisou apod.

MC to opravdu umoznuje, ale jednou jsem to zkusil a uz nikdy vice :) Skousel
jsem takto vyoperovat par souboru z rpm baliku, ale bylo to silene pomale a
v /tmp zustala spousta souboru, ktere tam MC vytvoril a uz neuklidil. MC si
patrne vytvori v /tmp soubor, do ktereho uklada data souboru z rpm baliku,
pak ho skopiruje, ale uz nesmaze.
To jenom tak na okraj.

Milos Prchlik