BOA

MARTIN mkalenda na email.cz
Středa Prosinec 29 21:38:02 CET 1999

> Genialni zprava. Ted se urcite nekdo prihlasi a pujci svuj server k jejimu
> overovani :-).

prekladal jsem to snad 5x, ale porad to v jedne konkretni situaci dela
nejakej problem v svym tmp /tpm/boa to ma souboc boa.cache a ten pak ukazuje
pokazde, kdyz neudela listing adresare normalne funguje vse, ale jakmile
prochazim strukturou webu kde ve skutecnosti jsou jen adresare tak ma velke
problemi s relativitou dam root kde je adresar doc kliknu na nej stranka se
nezmeni a samo ze dalsi klik na doc hodi 404. Btw proto jsem to psal protoze
to neprovozuju na portu 80 tohle mi docela vadi. Tam kde jsou normalni
stranky a adresare tam to jede 100.

 nepomhohlo (relativite) ani vrtani do KeepAlive a pod.

s pozdravem MK