stat,fstat

Středa Prosinec 29 18:57:58 CET 1999

On Sun, 26 Dec 1999, Peter Lacus wrote:

> je nejaka vseobecne znama kniznica, v ktorej sa nachadzaju tieto
> funkcie? Lebo uz druhy program mi nejde zlinkovat a vypisuje
>
> libutil.a(util.o): In function `util_upload':
> util.o(.text+0xf15): undefined reference to `fstat'

Knihovna se jmenuje libc. Prekvapeni, co?
Vtip je asi v tom, ze TYTO funkce (s TEMITO nazvy) nejsou primo
v libc.so.6, ale bud se vezmou jejich inline varianty z headeru,
nebo se staticky nalinkuji z libc_noshared.a (nebo nejake podobne
nazvane prisery), coz je zajisteno tim, ze libc.so je necekane textovy
soubor, ve ktere je neco jako "GROUP { libc.so.6 libc_noshared.a }".
Neco z toho se asi rozbilo.