Downgrade glibc z 2.1 na 2.0?

Čtvrtek Prosinec 30 23:50:51 CET 1999

Daniel Fiser napsal:
> Zdravim,
>
> v _SYSTEMU_ Linuxu jsem vicemene newbie a hledam odpoved na
> nasledujici (mozna hloupou) otazku:
>
> Je mozne provest nejakym zpusobem downgrade glibc z verse 2.1 na 2.0?

je. preinstalujve veskere programy starsimi versemi pro glibc-2.0.

> Mam binarni aplikaci (nejde o open source), ktera byla zkompilovana na
> glibc2.0 a na glibc2.1 (RH 6.0+) nebezi. Pri spusteni hlasi chybna

pokud vim, tak pro PH existuje neco jako glibc-2.0-compat balik. Udela se
preload na v2.0 versi glibc pri soustemi programu.

> volani neexistujicich funkci, udajne je to prave kvuli versi glibc. Je
> mozne, ze glibc2.1 neni zpetne kompatibilni se starsimi versemi?

Mozne to je. Hlavne pokud se pouzivaji interni symboly knihovny

> Pokud ano, lze downgradovat pouze glibc (jde o RH, proto nejlepe z

ale, ale sai vam pak system nebude fungovat

> rpm)? Nebo je potreba preinstalovat cely system na starsi versi (tj.
> RH 5.2 a starsi)?

viz. preload knihovny

				Petr Čech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz