nelze najit latex.fmt (slink)

Vilem VYCHODIL vychodiv na alpha.inf.upol.cz
Pátek Prosinec 31 02:01:53 CET 1999

On Thu, Dec 30, 1999 at 03:21:12PM +0100, Petr Cech wrote:

> purge, install ? Trosku se menilo umisteni nekterych souboru a taky preve
> .fmt.

	No, v tom je ta záhada. Když dám purge / install, tak je to pořád
to samé. Nejprve jsem se snažil pátrat a pak jsem se rozhodl zvolit toto
poněkud drastické řešení, ale nic. Jedná se o čistou instalaci z CD
od CPressu, ... to mě na tom zaráží. Při instalaci to taky křičí, že
nějaký konfig je víc než rok starý, ... ale to se mi zdá až příliš šílené.

--
	S pozdravem,
						Vilém Vychodil