UMAX Astra 610S

Jiří Mlíka (Jiri Mlika) jmlika na volny.cz
Pátek Prosinec 31 04:10:17 CET 1999

Děkuji za radu.

Zkoušel jsem ten modul g_NCR5380. Protože se mi nechtělo překompilovávat
jádro,
použil jsem distribuční kernel 2.2.5 a jeho moduly (RH 6.0).

v souboru  /usr/src/linux-2.2.5/drivers/scsi/README.g_NCR5380

jsem se dočetl následující:

----
modprobe g_NCR5380 ncr_irq=5 ncr_addr=0x350 ncr_5380=1
  for a port mapped NCR5380 board or
modprobe g_NCR5380 ncr_irq=255 ncr_addr=0xc8000 ncr_53c400=1
  for a memory mapped NCR53C400 board with interrupts disabled.

(255 should be specified for no or DMA interrupt, 254 to autoprobe for an
     IRQ line if overridden on the command line.)
----

tak jsem zkusil:

modprobe g_NCR5380 ncr_irq=5 ncr_addr=0x350 ncr_5380=1

Napsalo to něco jako "SCSI bus bussy" a že se pokouší ukončit (pokud se
nepletu)
a pak to postupně zakouslo počítač, nebo alespoň konzoly. Nejprve jsem
ještě mohl
přepínat konzoly, ale přihlásit se nešlo, pak jsem přepnul do X a už nešlo
dělat nic.

Naprosto netuším jaké ta karta má IO a IRQ. Pod Windows to funguje,
ať tomu nasázím (v testu scanneru) jakékoliv z možných IO nebo auto.
O IRQ se to nezajímá vůbec.
Snad bych měl zkusit za IRQ dát 254 a ono by se to třeba autoproblo, jak se
píše
v tom "fajlu".

Do SCSI nevidím, vím jen, že řetězec zařízení musí být ukončen terminátorem

a že zařízení mají čísla.

Nějaký lepší SCSI řadič by byl jistě lepší, ale nemá cenu dávat za řadič
více než za scanner.
Pokud víš o něčem levném dej mi vědět.

Jirka

--

[ moje signatura / my signature]

Jiri Mlika E-mail:   jmlika na volny.cz,   jmlika na students.zcu.cz
student Západočeské Univerzity  v Plzni (obor strojní inženýrství)
student of University of West Bohemia in Pilsen (mechanical engineering)
[ geographical note: City of Pilsen is in Czech Republic ]
zajmy / interests:   Linux, Delphi, Samba