LPRng problemy

Daniel Prynych Daniel.Prynych na buzuluk.cz
Pondělí Únor 1 06:35:05 CET 1999

Dne Pá, 29 leden 1999 jste napsal(a):

>Osobne by som nepodozrieval LPRng (sam ho pouzivam na dvojprocesorovom
>stroji s jadrom 2.2.0-pre9; jadro 2.2.2 som zatial nepozhanal :)).
>V takomto pripade zvalujem vinu na HW. On by to bol zly OS, keby ho
>jeden proces dokazal takto odstavit.

Mozna mate pravdu, ale problem na HW tezko lokalizujem a uz vubec neprokazu,
zajimave je ale kdyz jem presel zpatky na lpd tak 14 dni ok nainstaloval jsem
opet LPRng a asi po 4 dech opet komletni zatuhnuti uprostred tisku, a masina
kompletne mrtva.
Dan