hda: read_intr: error=...

Vilem Vychodil vychodiv na alpha.inf.upol.cz
Pondělí Únor 1 08:08:31 CET 1999

	Pekny mrazivy den,

zakoupil jsem IDE HDD Seagate Medalist Pro / 6.5 GB / 7200 ot/min a
chtel jsem na nej nainstalovat Debian. Rozdeleni partition probehlo bez
problemu, ale jiz behem formatovani swapky, nativnich partition a posleze
pri praci s timto diskem se zacaly objevovat nasledujici zpravy:

  hda: read_intr: status=0x51 { DriveReady SeekComplete Error }
  hda: read_intr: error=0x04 { DriveStatusError }

FS se sice tvari, ze funguje, ale je hodne poskozeny. Je to chyba disku?
Nemam bohuzel (bohudik) jiny OS nez Linux (2.0.35), takze nemohu vyloucit
ani chybu OS (i kdyz tomu neverim :)). Muj motherboard nepodporuje UDMA
disky, jen DMA, neni chyba v tom?

	Predem dekuji za vsechny rady
						Vilem Vychodil