qmail jeste jednou

Pondělí Únor 1 17:37:41 CET 1999

On Sun, 31 Jan 1999, VS wrote:

> ono to celkem funguje, posta se doruci, ale co se mi nelibi, ze to probiha tak, ze
> si postu ulozi do fronty a jednou za 25 (!) minut ji vyprazdni, coz ma za nasledek

otazka zni, ve kterem stavu zprava tech 25 minut stravi
jestli v "todo", pak je asi problem s rourou "trigger" (ma spravne
pristupova prava?), jinak jeste muze dlouho trvat, nez se zahaji
dorucovani, pripadne muze byt zdlouhave samotne dorucovani
v syslogu to vypada takto: kdyz qmail-send vezme zpravu na vedomi (a tato
tudiz opusti stav "todo"), tak se objevi "new msg", kdyz zahaji
dorucovani, pak "starting delivery", a kdyz je doruciovani hotovo, tak se
objevi "delivery cislo: ..."

"NSA GCHQ KGB CIA nuclear conspiration war weapon spy agent... Hi Echelon!"