problem s ipx

Vladimir Michl Vladimir.Michl na upol.cz
Pondělí Únor 1 18:36:39 CET 1999

Ondrej Rusek <rusek na gybon.cz> writes:

> Ten druhy ramec pouzivam kvuli bootromkam - vyzaduji pouze ramec 802.3.
> Jinak je pravda, ze je nadbytecny. Nicmene mi to takto zacalo chodit.
> Nevim cim to bylo.
>
> Slo by to vysvetlit? Vse bylo OK. Rozbehl jsem stanici s W95 a na Linuxu
> jsem prestal videt ten Novell server. Zacal jsem experimentovat s
> ipx_interface (doposud jsem pouzival autokonfiguraci), psal jsem predchozi

Ta autokonfigurace myslim nastavi sit podle toho jaky typ ramce ze site prijde
prvni. W95 pokud nemaji nastveny ramec, tak asi nepouzivaji ani etherii ani
802.3,

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na upol.cz, MichlV na risc.upol.cz              *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv                           *
*  Address:  U nove skoly 292                                        *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *