ssh-1.2.26 -> 2.0.11

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Pondělí Únor 1 21:52:40 CET 1999

Mon, Feb 01, 1999 ve 05:55:36PM +0100 David Kostal napsal:

| Uz by melo byt funkcni.
|
| BTW, Pavel vzkazuje Milanovi ze je trubka :)

omlouvam se vsem, ktere jsem zmatl. drive to URL fungovalo.

milan

Milan Šorm  (aka John Popelník)      telefon: +420 5 41512348
B205, FI MU, Botanická 68a, Brno     sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domů: (05) 46211083
"U vás na Moravě prý lidi chytáte a zavíráte pod zem ?"
          "Tož ja, na jižní do sklípků a na severní do dolů."