Klonovani Linuxu

Cejka Rudolf cejkar na kazi.dcse.fee.vutbr.cz
Pondělí Únor 1 13:18:54 CET 1999

Alexandr Malusek <malusek na hroch.ujf.cas.cz> wrote:
> Ano. Dump pouzivam pro denni inkrementalni zalohu domovskych adresaru
> do komprimovaneho souboru umisteneho na jinem disku nez je /home, a
> pro tydenni plnou zalohu tehoz tamtez.

Pokud jsem to spravne pochopil, tak dump/restore na adresar /dev
nepoustite, ze? Asi jsem se spatne vyjadril: Celym stromem jsem myslel
hlavne Root-FS (vcetne /dev).

> Napiste bug report. Dump je jediny program (dd nepocitam), ktery umi
> zalohovat rozsirene atributy ext2fs. Proto bychom se meli snazit, aby
> byl bug-free.

Stale jsem neprisel na zpusob, jak automaticky udrzovat vyvojovou verzi
Linuxu (zdrojovky jadra + zdrojovky zakladniho systemu + nejakou databazi
bug-reportu) tak, abych mel zaruceno, ze pri nalezeni problemu jeste pred
dobou x (rekneme x mensi nez 5 hodin) problem nikdo oficialne
nevyresil a neresi.

(A musim se priznat, ze o chybe v dump/restore jsem jeste nezacal ani
uvazovat. Probehlo tu tolik doporuceni pro pouzivani dump/restore, ze
nekdo s timto zpusobem ma urcite dobre zkusenosti. Treba jsem mel jen
prilis stare verze - baliky jsem instaloval odhadem mesic po vyjiti
Debian 2.0.)

Rudolf Cejka  (cejkar na dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Technical University of Brno, Faculty of El. Engineering and Comp. Science