mail2news

Michal Hucik chaky na goliash.inext.cz
Úterý Únor 2 07:52:36 CET 1999

Hi,
	nevite prosim nekdo o funkcnim scriptu, ktery by dokazal spolehlive
upravit mail, ktery prisel z maillistu a poslal jej do news? Ja tady mam
nejaky script, ktery kdysi delal Yenya, pak ho upravoval pdm, pridal jsem do
nej par radku i ja a pouzival jsem ho temer rok, ale ve chcili, kdy se
presunul tento maillist na jiny system, tak mi chodi upozorneni o tom, ze se
ode mne maily vraceji. Pravdepodobne se novy system maillistu chova trochu
jinak k hlavickam prijatych mailu, protoze hned po prechodu na novy system
jsem zaznamenal zmenu v tom, ze maily, ktere jsem napsal na svem news
serveru se uz z maillistu nedostanou zpet ke mne (v hlavicce zustaly nejake
informace o odesilajicim newsserveru). Takhle jsem za posledni dva dny
opravil nekolik chyb, ktere vetsinou souvisely s hlavickama, ktere
obsahovaly tagy z newsserveru, ale nyni uz zjistuji, ze me znalosti
prislusnych RFC nedostacuji. Napr. dnes jsem obdrzel u jednoho prispevku
chybovou hlasku:

Can't send article to the server:
        441 Duplicate "Content-Transfer-Encoding" header
(Article not posted.)

V hlavicce prislusne zpravy bylo tohle:

Pouzity newsserver je inn a zpravy, ktere projdou awk filtrem predavam
trubkou na '/usr/bin/inews -h'. Netusim co je az tak zavazneho na vyse
uvedene hlavicce, ale obavam se ze takovych 'zlobivych' hlavicek muze byt
mnohem vic a napr. v tomto pripade si myslim ze rozhodne nemuzu zaclenit do
programu filtr, ktery by druhy tag 'Content-Transfer-Encoding:' ignoroval
Nevite tedy nekdo o funkcnim programu, ktery by byl schopny delat mail2news
gateway? Diky za pomoc.

Ahoj -
	Michal
--
"mailto:chaky na foresta.cz","mailto:chaky na vs.inext.cz",2:421/450.55 na fidonet
 Michal Hucik, FORESTA SG a.s.           "http://goliash.inext.cz/~chaky/"

    ---===   Beskyde, Beskyde, kdo po tobe SCSI ... ?   ===---