2 dotazy

Dan Ohnesorg, admin of POWER dan na feld.cvut.cz
Úterý Únor 2 11:47:00 CET 1999

On 2 Feb 99, at 9:04, Jiri Hudak wrote:

> Zdar,
>
> 1.mam mb s integrovanym chipem zvukovky sound blaster funguje mi
>
>  to,ale zvuk i kdyz dam zesileni naplno hraje mi to slabe.
A hraje to silne pod dosem? Ja mam hlubokou averzi k integrovanym
zvukovym kartam.

> 2. Mam RH 5.2 , Kde 1.0 a pokousel jsem se nainstalovat Star
>
> Office 5.0. Instalace zacne probihat,ale pak mi ztuhne mys,
>
> klavesnice. Pres sit se na pocitac dostanu.Pocitac ram 128Mb
>
> procesor cyrix 300Mhz.

A Xserver S3? Asi by pomohlo pouzit SVGA.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Ze vzpominek americkeho kovboje:
Jamese Rustona zabil kulovy blesk. Byla to velka udalost.
Byl po dvaceti letech prvnim obcanem Stonevillu, ktery zemrel
prirozenou smrti.