xntp client for Win

Petr Soucek petr na ryston.cz
Úterý Únor 2 13:16:01 CET 1999

Radek Hnilica wrote:

> Prosim nevite nekdo jak na PC na kterem bezi Win95, WinNT4.0
> synchronizovat cas s Linux serverem. Nekde jsem zahledl dva http odkazy
> ale nevim kde a doposud se mi nepodarilo objevit nic o nejakem klientu
> xntp pod Win.

Asi nejlepsi strnka o ntp venovana vsem platformam je:

http://www.eecis.udel.edu/~ntp/

Krome jiz zmineheho Dimension4 lze pouzit pro sntp
treba AboutTime, http://www.arachnoid.com/abouttime/
nebo Tardis, http://www.kaska.demon.co.uk/

On by mel na WinNT fungovat i klasicky xntpd - alespon se to tam pise.

Ovsem nikde neni receno, ze musi synchronizace probihat pres ntp. Klidne
si muzete na Linuxu spustit in-timed, coz je daemon poskytujici sluzbu
"time", port 37 TCP/UDP. Pro ten existuje jeste vic klientu, ale neni
tak presny.

A mimoto WinNT se umi na cokoliv synchronizovat vlastnimi prostredky -
viz:
http://support.microsoft.com/support/kb/articles/q174/5/57.asp

Zdravi

Petr Soucek