Apache - virtualhost

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Úterý Únor 2 13:44:52 CET 1999

Dne 2. 2. 1999 Ferdinand Mraz napsal:

> Ani nie. Nemam tam vytvoreny ani adresar named.
> Mozem otazku kedy, alebo co vytvara dany adresar?

Bind (name server).

> NameVirtualHost  <100.100.100.100>
>
> No pri pokuse mi hlasi: NameVirtualHost  <100.100.100.100>
> has no NameVirtualHost.

Pokud to mate na lokalnim pocitaci, melo by tam ma byt

NameVirtualHost 172.0.0.1

> No a stale mi hadze hlasku: Cannot resolve host name aaa - ignoring.

To je jasne. Nekde musi byt ten host aaa uveden (bud v name serveru nebo v
/etc/hosts). Opet v pripade lokalniho pocitace musite do /etc/hosts pridat
radek

127.0.0.1    aaa

S pozdravem

ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz