Routed problem

Úterý Únor 2 17:47:34 CET 1999

Dobrý podvečer

skúšam rozbehať jednodisketovú distribúciu Linux-router
(http://www.linuxrouter.org) a mám problém s routedemonom..
Predtým tam bežal dosovský program PCrouter..

Totiž, spustím si na routery routed s parametrom -d aby mi na konzolu
písal debug info.. Chvíľu to ide, nájde si cestu von a je pohoda.. ale
potom si routed zmyslí:
kbchi-gw# routed -d
DELETE ROUTE: No such process
a do logov zapíše:
kchbi-gw routed[809]: deleting route to interface eth1 (timed out)
a koniec, sieť za routerom je unreachable...

na gw mám nastavené všetky pravidlá s default policy accept, tiež
ip_forwarding je zapnutý

ked som tcpdumpoval sieťovú prevádzku, vyčuchal som toto..
kchbi-gw.route > adresa.siete.route: rip-resp 2: network(16)[|rip]
to posledné [|rip] sa mi nezdá, keď tam bežal PCrouter bolo tam niečo
iné..

Nenapadá vás niečo čím by to mohlo byť spôsobené? Prekvapuje ma najmä
to, že po spustení routed je to ok určitý čas, ale potom sa mi zdá,
ako by boli rip odpovede smerované na úplne inú sieť ..

Za pomoc vopred ďakujem
--
+ Tibor "FuturE" Pittich |    Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk         |