Potize se Sambou - castecme vyreseno, ale ...

Brano Zarnovican zarnovican na pobox.sk
Úterý Únor 2 20:31:41 CET 1999

>  Myslím, že něco na konverzi existuje. Mam dojem že v dokumentaci k Sambě to popsané je.

Mam dojem ze neexistuje.
Patalia je v tom, ze hesla v /etc/passwd su hashovane cez
jednosmernu funkciu (tak ako sambovske) a nie je mozne
previest hodnotu jednej hashovacej funkcie na hodnotu tej
druhej.

Jedine ciastocne riesenie konverzie spociva v tom, ze pouzivate
chvilu na overovanie plaintext a len tak bokom si vytvarate
databazu hashovanych hesiel podla tej sambovskej hash funkcie.

ad: znovu zadavanie hesla
Tak ma napada, ze by mohlo existovat nejake riesenie cez PAM moduly,
ktore by update-lo obidve databazy.

						BranoZ