[radekm na sco.com: SCO Flash - uvaha o Linuxu]

Marek Kubita kubitovi na mbox.lantanet.cz
Středa Únor 3 09:38:40 CET 1999

On Wed, Feb 03, 1999 at 06:56:16AM +0100, Milan Molnar wrote:
> dovolui si Vám zaslat zajímavý rozbor mého kolegy ohledne porovnaní moznosti
> SC Unixu a Linuxu.

Mam dojem, ze ten rozbor vychazi z par let stareho materialu SCO (akce
"upgrade" Linux->SCO), kde byly pouzity stejne argumenty. Za lonsky rok se
toho hodne zmenilo, podporu Linuxu vyhlasili Oracle, Informix, IBM a
dalsi.

No nevim - kdyz nekde vykladam, ze jsem s unixem zacinal na SCO, tak na me
koukaji jako na dernopaskoveho dinosaura. Nebyl to pred sesti lety tak
spatny unix a unixovy genofond bude trochu ochuzen, az zanikne, ale
vision? a future? O trochu lepsi nez Coherent.

--
                           home: kubitovi na mbox.lantanet.cz
Marek Kubita               work: marek na corpus.cz