SAMBA linux neni v Netw. neighborhoods

Zdenek Hatas zdenekh na unient.cz
Středa Únor 3 11:18:54 CET 1999

Koukam, ze se zde objevuje SECURITY = domain.

Jake s tim mate zkusennosti ?
Ja s tim bojoval asi tyden a nepovedlo se mi s tim hnout.
Pri pokusu klientu o sdileni na Sambe  me NT Domain controller
odmitl.
Zaznam v Domain na NT jsem mel.
smbpasswd -j DOMAIN -r Server mi tez poroslo,
ale nebyl schopen overit uzivatele.
V logu bylo ze NT Pass Server posila ACCESS DENIED.
Tez pouzivam Samba 2.0.0