Cesky tisk

petr tomasek ostomas na roth.hul.huji.ac.il
Středa Únor 3 10:54:31 CET 1999

On Wed, 3 Feb 1999, Zuber Martin wrote:

:Zdravim vsechny,
:pokousim se donutit tisk z Netscape a Siag Office cesky. Pokud rucne aplikuji
:'ogonkify', tak se mi vytvori korektni cesky soubor. Ale kdyz jsem se pokousel
:zaradit filtr z www.cestina.cz jako if=/cesta/filtr misto stareho 'filter',
:stejne to tiskne necesky. Prosim o nasmerovani smerem k cestine :-)
:
:						zuberm(at)ost.skoda.cz
:

Dobry den !

Ja jsem ten filter (uz nevim presne, kde jsem ho vzal) zadal primo v
neckejpu , tj. namisto abych tisknul pres "lpr", tak jsem tam zadal neco
jako "nets2cs | lpr".

Jenze ponevadz nechci tisknout jenom ceksy, ale sem tam jsem potreboval
taky hebrejsky, tak jsem si jako filter udelal program (Tcl/tk skript),
ktery se zadam v netscapu namisto prikazu pro tisk, a ten se me zepta,
jestli chci tisknout, nebo si vysledek prohlidnout jen v gv, a taky jaky
filter to ma pouzit. Vali se to na
www.etf.cuni.cz/~tomasek/pub/netspr.tgz, ale pravdepodobne to bude treba
pred pouzitim mirne upravit.

--
Petr Tomasek <tomasek na etf.cuni.cz>
Phone: +972/50/978169

"The current release is year 2000 compliant,
  and the next release will be even more year 2000 compliant."