ako premenovat subory v podadresaroch

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Středa Únor 3 13:19:20 CET 1999

Dne 3. 2. 1999 Leos Bitto napsal:

> Ladislav Kaderjak (laco na unicom.sk) wrote:
> : ako premenovat co najjednoduchsie subory v celej adresarovej strukture
> : xx.htm -> xx.html
> : myslel som nieco ako "find . -name *htm | xargs mv" a dalej neviem
> : ( CD Cisco Sales Tools Central Dec98 - v zdrojaku same html a na CD len
> : htm )
>
> find /kde/to/je -name \*.htm -exec mv {} {}l \;

Zvlastni mel, jsem fixni ideu, ze find nahradi ve vyrazu pouze prvni
vyskyt {}. Ze by to delala nejaka starsi verze?
Nicmene tohle na RH5.1 opravdu funguje.

S pozdravem

ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz