Jak zjistit skutecne jmeno procesu - bug

Středa Únor 3 13:22:04 CET 1999

Milan Sorm (xsorm na informatics.muni.cz) wrote:
:
: <zkraceno>
:
: resenim je pouzivat suEXEC, ale to se deje malo kdy.

"to se deje malo kdy"? Pripada mi ze na systemech s skodicimi uzivateli je to
hola nutnost a jedine rozumne reseni. Problem je v tom ze cgi skritpy vsech
uzivatelu jinak bezi s cizimi pravy (s pravy www serveru). Uz jen to ze si
uzivatel muze delat v podstate co chce pod anonymnim UID mi pripada spatne a
prmeni z toho spousta dalsich problemu. :-(

Leos Bitto