SAMBA linux neni v Netw. neighborhoods VYRESENO

Jakub Dadak dadman na brainsys.cz
Středa Únor 3 13:33:49 CET 1999

Takze probelm vyresila uprava v jednoze shares (vcelku logicka)
browsable = yes (v defaultnim konfiguraku je z me neznameho duvodu no)
Jakmile je toto zapnuto u alespon jednoho z shares, jiz to funguje a
pocitac je videt v Network neigh.

>Koukam, ze se zde objevuje SECURITY = domain.
>
>Jake s tim mate zkusennosti ?

Jede mi to OK. V smb.conf jsem si nastavil jako password server PDC.
A nechal vysdilet homes, kde jsem si udelal ucet xxx, ktery ma stejne
jmeno jako muj ucet v Domene. Pridal jsem linux do domeny
v server manageru. Potom jsem se nalogoval do domeny na WinNT
Workstation pod svym jmenem xxx a kdyz jsem se podival na
linux automticky mi vysdilel muj domovsky adresar, zadne dalsi
akce jsem neprovadel.

--
  ,{(~)~(},       Dadak Jakub             Brain Systems s.r.o.
,( ((~) ){){}     dadman na brainsys.cz      Rybkova 1