suEXEC - dotaz

Michal 'Teoretik' Rysavy Michal.Rysavy na gybon.cz
Středa Únor 3 15:17:04 CET 1999

>    To bohuzel primo nejde -- suEXEC si na jmenech uzivatelu v URL
trva. > Jsou dve moznosti: budto patch od suEXECu a nebo misto aliasu
> pouzivat mod_rewrite a tim aliasing nahradit rewritingem URL, takze
> suEXEC jiz dostane spravne URL.
>
>                 Have a nice fortnight
> --
> Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
> Faculty of Math and Physics, Charles University, Prague, Czech Rep., Earth
> "EMACS == Escape, Meta, Alt, Control, Shift"

Pane Mares,

    dekuji za radu. Sice jsem si s modulem rewrite hral nedavno asi
pul dne a nic jsem nevykoumal, zkusim to jeste. Ale mel bych jeste
dotaz: zatim jsem toto resil direktivou redirect, ale dle meho mineni
ta pracuje tak, ze klientovi posle oznameni, ze byl dokument presunut
a ten musi pozadat znovu o tento dokument na nove adrese. To se mi
zda casove narocne a tak by me zajimalo, zda modul rewrite pracuje
take tak, a nebo posle klientovi rovnou stranku z noveho URL.

                                Dekuji Michal Rysavy
                                rysavy na gybon.cz