Jak zjistit skutecne jmeno procesu - bug

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Středa Únor 3 16:00:41 CET 1999

Wed, Feb 03, 1999 ve 02:42:37PM +0100 Martin Mares napsal:
| Zdravim,

|    Jenze to by stejne nefungovalo, protoze ja klidne mohu ve svem CGI scriptu
| zmenit environment a pak exec()nout puvodni script -- tim se ppid nezmeni
| a presto jsem podstrcil, co jsem chtel.

|    Ano, pouzivat suexec :-)

tak to jsem v haji, protoze tohle u nas na FI nemame.

milan
Milan Šorm  (aka John Popelník)      telefon: +420 5 41512348
B205, FI MU, Botanická 68a, Brno     sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domů: (05) 46211083
"U vás na Moravě prý lidi chytáte a zavíráte pod zem ?"
          "Tož ja, na jižní do sklípků a na severní do dolů."