v pine: nastaveni libovolne odchozi adresy ?

Tomas Jirka tjir5186 na kolej.mff.cuni.cz
Středa Únor 3 16:20:56 CET 1999

U pine se mi podarilo zmenit pouze domenu v odchozi adrese.
Uzivatele mi tam cpe toho, na ktereho jsemnalogovany. Potreboval bych to
zmenit, abych mohl posilat od sebe maily a odpovedi na ne by chodily
na ucet, ze ktereho bych si je stahoval pres POP3. Napada me akorat takove
reseni, ze bych si u sebe zalozil uzivatele se stejnym jmenem jako na tom
POP3 uctu a v pine nastavil mailovou domenu toho POP3 uctu.

Otazka tedy zni jestli jde v pine (treba i v nejake nove verzi) nebo v
nejakem pine-like(uz jsem zvykly na pine) mailerovi nastavit libovolnou
odchozi adresu.
Tom