suEXEC - dotaz

Středa Únor 3 16:54:01 CET 1999

Martin Mares (mj na ucw.cz) wrote:
: Zdravim,
:
: >     dekuji za radu. Sice jsem si s modulem rewrite hral nedavno asi
: > pul dne a nic jsem nevykoumal, zkusim to jeste. Ale mel bych jeste
: > dotaz: zatim jsem toto resil direktivou redirect, ale dle meho mineni
: > ta pracuje tak, ze klientovi posle oznameni, ze byl dokument presunut
: > a ten musi pozadat znovu o tento dokument na nove adrese.
:
:    Ano.
:
: > To se mi zda casove narocne a tak by me zajimalo, zda modul rewrite pracuje
: > take tak, a nebo posle klientovi rovnou stranku z noveho URL.
:
:    mod_rewrite prepisuje URL uvnitr serveru, takze redirect se negeneruje.

Toto je jedna moznost. Druha moznost je ze se redirect generuje. ;-)
Ja si myslim ze rozumnejsi nastaveni je ten redirect generovat. Vygeneruje
se pri prvnim pripojeni a pak uz se diky tomu klient odkazuje porad na
to spravne URL. Vyhoda: neblbnete tim ruzne vyhledavace a cache servery.

Leos Bitto