[radekm na sco.com: SCO Flash - uvaha o Linuxu]

Středa Únor 3 19:28:32 CET 1999

Taky si rypnu :)

Nelze prohodit slova SCO a Linux a ziskat argument proti emulaci
Linuxoveho API na SCO?

Navic prohlaseni, ze se jejich API meni ze dne na den, ve mne nevyvolava
prilis velkou duveru v jejich produkt (a je v primem rozporu s "proven
technology").

(ovsem vice o "constant development" SCO nize)

A kvalita SCO podpory neni 100% zavisla na lidech, co pro ne pracuji? :)

K cemu je potom, hergot, potreba, aby SCO umelo spoustet Linuxove
programy?

Tohle miluju.

SCO je proslule tim, ze (aspon dokud nekoupilo "opravdovy Unix" od
Novellu) setrvavalo na System III, zatimco vsude uz byl System V. Tedy
"proven obsolete technology". Spousta zakazniku jim zdrhla, protoze se
neminili hnout z mista, a ten jejich system uz byl tak "idiosynkraticky",
ze mu nikdo nerozumnel, spousta softwaru nefungovala a nevyplacelo se ho
udrzovat pri zivote.

Toz tak. Oni se zjevne snazi prizivit na soucasnem medialnim cirkusu kolem
Linuxu. Jenze to IMHO delaji jako (hypoteticka) lasicka, ktera se z hnizda
snazi vybirat vajicka, ale zaroven do nej... se do nej vymesuje. To ji ta
vajicka pak mozna nebudou moc chutnat. :)

"NSA GCHQ KGB CIA nuclear conspiration war weapon spy agent... Hi Echelon!"