auto extrakce prilohy mailu

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Středa Únor 3 20:12:03 CET 1999

Dne 3. 2. 1999 Milos Prudek napsal:

> Potrebuji z mailu, ktery prijde do urcite schranky vyextrahovat prilohu.
> Pritom nevim, kdy mail do schranky prijde. Idealni by bylo, kdyby se
> prijetim mailu do schranky aktivoval program, ktery extrakci prilohy
> provede. Jak by se to dalo udelat?

Pri pouziti sendmailu muzete udelat soubor .forward v home adresari a do
nej pridat radku
| /usr/local/bin/zpracuj_mail

S qmailem jde totez v souboru .qmail a navic lze povelu predradit povel
preline, ktery ma na svedomi, ze se mail malinko upravi - tedy
pridaji se nektere hlavicky (zrejme hlavne z duvodu kompatibility).

Ulozit prilohu jde docela pekne pomoci metamailu

S pozdravem

ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz