Routed problem

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Středa Únor 3 20:13:21 CET 1999

On 3 Feb 1999 09:03:32 +0100, Tibor Pittich wrote:

: kedze na "vyssom" routery bezi RIP, tak som dufal ze taketo riesenie
: bude funkcne.. Ono v podstate aj je, ako som pisal, ale z neznamych
: dovodov po urcitom case proste "zabudne" smerovat z jedneho sietoveho
: rozhrania na druhe, a koniec.. Zeby to mohla byt aj chyba kernelu?

Ked som kedysi davno (cca '91) s routed experimentoval na BSD,
stretol som sa s rovnakym zabudanim. Bohuzial si uz nepamatam,
ci a ako som to vyriesil, ale problem bol viac-menej urcite
v nastaveni routed.

Zdravi
--
				Stano