Kdo vi jak odstranit LILO?

Vladymyr Iljyc Lenin J.Micka na sh.cvut.cz
Čtvrtek Únor 4 04:05:47 CET 1999

Vladimir Michl wrote:

> Lilo se umi odinstalovat i samo. Ma na to nejaky prepinac, ale uz nevim jaky
> (v dokumentaci "man lilo" nebo v /usr/doc/lilo/ se to urcite da najit).
> Pokud se to ale takoto bude delat je asi treba napred odinstalovat lilo,
> pak editovat lilo.conf a nasledne spustit lilo.

ano je to pravda
lilo -r (jako remove) podminkou je aby v /boot nasel zalohy mbr,
popripade bootsectoru partition na ktere byl nainstalovan (zalezi zda
odstranujes lilo z MBR nebo ze zavadece partition)
tyto zalohy si vytvari v okaziku kdy se instaluje a pri kazde dalsi
instalaci lila se tyto zalohy neupdatuji, pokud se nezmenila geometrie
disku, popr. rozdeleni partition
takze tam jsou stale ty puvodni z prvni instalace lila na danem pocitaci
--

							= lenin =
a ze ja sem ve~c~nej co?