Licq

Michal Hajek hajek1 na kolej.mff.cuni.cz
Čtvrtek Únor 4 10:33:33 CET 1999

Ahojda, me se ten licq podarilo pred par dny
rozchodit, kdyz to poprve po instalaci pustis, tak
to chce zadat nick, password a UIN, coz jsou
udaje, ktere musis znat predem, jinak to nechodi,
no jak se pri tom prvnim spusteni pise na
obrazovce...je treba ty udaje ziskat pres
oficialniho klienta mirabilisu, ktery je bohuzel
pro wokna. Ja to vyresil tak, ze jsem ofic.
klienta nainstaloval do woken, zjistil prislusne
udaje (nick, a passwd si samozrejme zvolis, ale to
UIN ti pak prideli) a pak jsem to ve woknech
smahnul a po zadani v linuxovem licq mi to uz
chodi ok. Jinak mirabilisove snad maji pracovat na
unix. verzi
jejich klienta.
Zdravi Michal