samba (pripojeni prostredku - obecne), pcnfsd

Jan Polak honzap na obalex.cz
Čtvrtek Únor 4 10:45:07 CET 1999

Rozhodli jsem se, ze prevedeme vetsinu sdilenych
adresaru(nfs) a tiskaren z HP-UX na linux (samba-1.9.18p7-2)

Zatim sambu testuji a funguje tak, jak jsem si predstavoval,
ze by mela fungovat, akorat u jedne veci si nevim rady.

Po restartu  pocitace s NT a prihlaseni uzivatele
se _nekdy_ pri pripojovani adresaru z linuxu znovu zepta
na heslo ( u adresau s nastavenym  valid users = xxx a  public = no)
a _nekdy_ adresar vubec nepripoji s hlaskou, ze se s pozadovanym
prostredkem pracuje.

Nez se zase zacnu probirat dokumentaci, tak jsem se chtel zeptat,
co by mohlo toto chovani zpusobovat - NT, samba ???

----------
druhy dotaz:
nektere adresare potrebuji exportovat i pro nfs
(pro PC s M$ - tedy pcnfsd).
V dokumetaci jsem se docetl jen o tom, ze misto pcnfs mam pouzit sambu.
Stahnul jsem si  PCNFSD v2.0, ale nepodarilo se mi to zkompilovat -
- zatim jsem se moc nesnazil.
Nez se opravdu zacnu snazit pcnfsd na linuxu zprovoznit a
nez na linux vsechno prevedu tak se chci zeptat, jake kdo mate
s pcnfsd na linuxu zkusenosti?

diky

hp

OBALEX Znojmo, a.s.                 http://www.obalex.cz
Prumyslova 24, Znojmo              phone:+420-624-221872
Czech Republik                          :+420-624-242148
                                     fax:+420-624-226501
PGP Public Key is available.  To get it, send a message
with the Subject "Send PGP Key"