DELL...

Čtvrtek Únor 4 11:33:17 CET 1999

On Thu, 4 Feb 1999, Jiri Novak wrote:

> Prosel jsem si HW compatibility howto, nicmene nenasel jsem
> tam SCSI radice Adaptec 7890 a 7860. Vzhledem k tomu, ze jsem

IMHO je pomerne velka sance, ze je dostatecne aktualni verze jadra, resp.
driveru bude podporovat. Driver 5.1.4 uz funguje s 2940U2W, coz by melo
vicemene byt totez jako 7890. Pripadne se zkuste obratit primo na Adaptec,
ted, kdyz se rozhodli, ze prece jen budou Linuxu priznive nakloneni...

"NSA GCHQ KGB CIA nuclear conspiration war weapon spy agent... Hi Echelon!"