error message od Apache

Dan Ohnesorg, admin of POWER dan na feld.cvut.cz
Čtvrtek Únor 4 12:13:54 CET 1999

On 4 Feb 99, at 11:20, Martin Masin wrote:

> Dobry den,

>  Diky, kde to ale zrusit? Spousti se to automaticky pro bootu
> a v /etc/rc2.d/ jsme objevil pouze @S91apache a @S50dhttpd.
> Spousteji oba Apache a muzu jeden z nich jenom vymazat? Nebo je to
> slozitejsi procedura?

S91 neni obvykle, takze bych ho smazal. Na redhatu se zpravidla
startuje apache pres ten S50. Tezko rict, jak se tam dostali oba dva.
Zajimave by bylo videt, co ty soubory obsahuji, treba bude jeden
dokonalejsi. Ale S50 startuje vzdycky pred S91, takze Vam bezi ten
prvni a pokud fuguje, muze se 91 bez obav smazat.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Ze zakonu rovnovahy:
      Koho jsi zlehcil, ten ti pritizi.