error message od Apache

Vladymyr Iljyc Lenin J.Micka na sh.cvut.cz
Čtvrtek Únor 4 12:33:14 CET 1999

Martin Masin wrote:

> Dobry den,

>         Diky, kde to ale zrusit? Spousti se to automaticky pro bootu
> a v /etc/rc2.d/ jsme objevil pouze @S91apache a @S50dhttpd.
> Spousteji oba Apache a muzu jeden z nich jenom vymazat? Nebo je to
> slozitejsi procedura?
>
>                                         Martin Masin

staci smazat ten symlink S50dhttpd
predpokladam ze chces jet na apaci
dhttpd je dalsi http daemon, ovsem protoze ma cislo 50 a apache 91 tak
se spousti driv a port 80 obsadi, v pripade ze chces pouzivat oba, pak
nejspis by bylo dobre predelat konfiguraky jednoho z nich tak, aby kazdy
jel na jinem portu.
--

							= lenin =
a ze ja sem ve~c~nej co?