Licq

garabik na fmph.uniba.sk.spam garabik na fmph.uniba.sk.spam
Čtvrtek Únor 4 14:50:52 CET 1999

Miroslav Lednicky <lednicky na spszl.zln.cz> wrote:
: Michal Hajek wrote:

:> pro wokna. Ja to vyresil tak, ze jsem ofic.
:> klienta nainstaloval do woken, zjistil prislusne
:> udaje (nick, a passwd si samozrejme zvolis, ale to
:> UIN ti pak prideli) a pak jsem to ve woknech
:> smahnul a po zadani v linuxovem licq mi to uz
:> chodi ok. Jinak mirabilisove snad maji pracovat na
:> unix. verzi

: Neceho takoveho jsem se obaval. Neni mozne si UIN nechat
: pridelit nejak jinak? Treba pres WWW?

:                                          Miroslav Lednicky

micq dokaze aj registrovat nove UIN
http://phantom.iquest.net/micq/

| Radovan Garabik  http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik |
| __..--^^^--..__  garabik @ center . fmph . uniba . sk     |