Licq

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Čtvrtek Únor 4 16:14:25 CET 1999

Dne 4. 2. 1999 Michal Hajek napsal:

> Ta javova verze je neco jineho, aspon to tak
> chapu, nebot proc by jinak na jejich strance byl
> formular na email pro lidi co chteji byt
> informovani az ta unixova verze bude? Ja tam zadal
> svuj mail a dosud mi nic neprislo..:) , coz
> samosebou nic neznamena. Zdravi Michal

Ten formular je tam i s hlaskou, ze to bude jiz brzy, zhruba rok, takze
zapomente na Mirabilis, mrknete na Freshmeat, dejte hledat ICQ a pak si
vyberte :)

S pozdravem

ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz